nl | en | fr
 0
 

Veelgestelde vragen

Wanneer vindt de Race for the Cure plaats?

29 september 2019 is Race for the Cure-dag in heel België. In Brussel, Antwerpen en Namur verschijnen tienduizenden deelnemers tegelijk aan de start.

Door de weerstomstandigheden kon de Race for the Cure Brussels 2019 helaas niet doorgaan op 29 september. Gelukkig heeft de Brusselse Race een nieuwe thuis gevonden tijdens de Brussels Airport Brussels Marathon & Half Marathon op 6 oktober in het Jubelpark.

Tot wanneer kun je inschrijven?
  • Online inschrijven in team voor de Race for the Cure (€ 12 pp.) kan tot en met woensdag 18 september 2019.
  • Online inschrijven voor teams die graag een logo drukken op hun T-shirts (€ 12 pp. + drukprijs) kan tot en met maandag 9 september 2019.
  • Online individueel inschrijven voor de Race for the Cure (€ 15 pp.) kan tot en met woensdag 25 september 2019.
  • Daginschrijvingen (€ 17,50 pp.) kunnen op zaterdag 28 september en zondag 29 september 2019 op het terrein van jouw Race.
Hoeveel kost deelname aan de Race for the Cure?
  • Als lid van een team (min. 10 personen) kost je online inschrijving € 12 per persoon, T-shirt inbegrepen.
  • Teams vanaf 50 leden die graag een logo drukken op hun T-shirts, kunnen dat voor € 3,00 voor druk in 1 kleur en € 6,00 voor full colour-druk.
  • Je online individuele inschrijving kost € 15, T-shirt inbegrepen.
  • Inschrijvingen de dag ervoor of op de dag van het evenement zelf kost € 17,50.
  • Kinderen jonger dan 10 nemen gratis deel.
Welke voordelen heeft een groepsinschrijving?

Je groep bestaat uit min. 10 personen

  • Groepen vanaf 10 personen genieten van € 3 korting per persoon op de inschrijvingsprijs.
  • Je groepspakket met alle T-shirts ligt klaar aan de inschrijvingsstand. Zo win je op de dag zelf tijd.
  • Groepen kunnen op voorhand tapas bestellen.
  • Zowel wandelaars, lopers als kinderen kunnen deel uitmaken van jouw groep.

Je groep bestaat uit min. 50 personen

  • Groepen vanaf 50 personen genieten van € 3 korting per persoon op de inschrijvingsprijs.
  • We voorzien een tentje of ruimte speciaal voor jullie. Geef jullie ruimte en leuke persoonlijke toets.
  • Jullie groepspakket ligt klaar in jullie persoonlijke uitvalsbasis.
  • Je kunt op voorhand tapas bestellen.
  • Jullie kunnen een eigen logo laten drukken op jullie Race for the Cure T-shirt. Meer info vind je in de inschrijvingsmodule voor teams en krijg je per mail na registratie van je team.
  • Zowel wandelaars, lopers als kinderen kunnen deel uitmaken van jouw groep.
Ik ben ingeschreven. Wordt mijn T-shirt opgestuurd?

Je T-shirt haal je op het terrein van de Race for the Cure op. Dat kan op zaterdag 28 september 2019 tussen 12 en 16 u. Op de dag van het evenement (29 september) kun je vanaf 9 u je T-shirt ophalen in de inschrijvingstent.
Ingeschreven als team? Dan kan je Team Captain je groepspakket ophalen aan de inschrijvingsstand. Bij teams vanaf 50 personen vind je je groepspakket op de dag van de Race in je persoonlijke groepstentje of groepsruimte.

Waarom zijn er witte en roze T-shirts?

De roze T-shirts zijn speciaal voor onze lotgenoten. Daarmee heb je als lotgenoot toegang tot de exclusieve lotgenotenzone, waar je in de watten gelegd wordt. Alle andere deelnemers dragen een witte T-shirt. Draag je als lotgenoot liever geen roze T-shirt, dan moet dat uiteraard niet.
Voor kinderen jonger dan 10 wordt geen T-shirt voorzien, tenzij ze zich gratis inschrijven voor de Race for the Kids (6 – 10 jaar). Dan kun je een speciaal Kids' T-shirt afhalen in de Kids' Corner. Team Captains ontvangen automatisch een blauw T-shirt.

Mag mijn hond meelopen of –wandelen?

Ja hoor! Honden zijn welkom voor de Walk en de Run. We voorzien ook een speciale zone met waterbakjes waar jouw viervoeter in de watten wordt gelegd.

Is het parcours toegankelijk voor mensen in rolstoelen?

Het parcours is toegankelijk voor iedereen, ook voor wie in een rolstoel zit.

Zijn tijdsregistratie en borstnummer voorzien voor het lopen?

De Race for the Cure is geen loopwedstrijd, maar een beweegevenement dat borstkanker onder de aandacht brengt. Daarom kiezen we er bewust voor om geen borstnummer op te spelden en geen tijdsregistratie in te schakelen. Het enige doel van de Race for the Cure is meer borstbewustzijn creëren, plezier maken en jezelf voor een sportieve uitdaging te plaatsen, omringd door mensen die er voor je zijn. Hoe lang je erover doet, maakt dan ook niet uit. Aankomen is belangrijker dan winnen.

Kan ik fondsen werven voor de Race for the Cure?

Fondsen werven moet niet, maar is natuurlijk welkom. Geef je jullie deelname aan de Race for the Cure graag een extra boost? Maak dan een eigen actiepagina aan via www.think-pink.be/nl/acties. Klik op de knop “Organiseer je eigen actie” en bedenk een leuke manier om fondsen in te zamelen.

Schreef je in als team? Dan kun je via je teampagina fondsen inzamelen. Contacteer ons via info@raceforthecure.be voor meer informatie!

Kan ik een team sponseren?

Dat kan zeker en vast. Je klikt hiervoor op de groepspagina van dat team. Bij “sponsor deze actie” kun je hun deelname steunen.

Waar vind ik mijn inschrijving, betaalinfo of ticket?

Deze info ontvang je via mail. Kijk zeker ook eens bij je ongewenste mails. Geen mail ontvangen? Dan kan. Sommige mailprogramma’s houden deze mails tegen. Je kunt alles terugvinden via think-pink.be. Klik hiervoor in de zwarte balk rechtsboven op het ticketicoontje.

Teaminschrijvingen kun je niet afsluiten vóór de deadline. Op dat moment ontvangt de Team Captain automatisch een uitnodiging om de betaling te voltooien.

Waar vind ik alle praktische informatie over mijn Race for the Cure?

Surf daarvoor naar de actiepagina’s van de Race for the Cure Brussels, de Race for the Cure Antwerpen en de Race for the Cure Namur.