Delhaize
Delhaize Le Lion/De Leeuw is onderdeel van Koninklijke Ahold Delhaize N.V., een internationale voedingsdistributeur met activiteiten in 11 landen op 3 continenten. De formules van Delhaize - Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize en Shop & Go - bieden een unieke ervaring en kwaliteitsservice, inclusief online winkelen voor afhaling via afhaalpunten en thuislevering. Delhaize biedt een ruim assortiment met meer dan acht eigenmerkassortimenten en 20.000 kwaliteitsproducten tegen competitieve prijzen. Duurzaam ondernemen maakt deel uit van de dagelijkse werking en de commerciële missie van het merk: het Delhaize-team stelt alles in het werk om mens en natuur op de eerste plaats te zetten.
Delhaize is al meer dan 10 jaar een trouwe partner van Think Pink en steunt de strijd tegen borstkanker via verschillende acties en campagnes.
Voeding speelt een belangrijke rol bij de preventie van borstkanker. Een evenwichtige voeding, rijk aan waardevolle vitaminen en mineralen, kan het lichaam versterken en helpen beschermen tegen ziekten. Delhaize, met zijn brede assortiment aan verse, biologische en gezonde producten, evenals initiatieven om evenwichtige voeding te bevorderen, is daarom een ideale partner.
Delhaize biedt ook geschikte en makkelijk te bereiden receptideeën aan: win-win!
Partner van onze sportevenementen
Het hele jaar door is Delhaize partner van onze sportevenementen door gezonde en kwaliteitsvolle snacks en voeding te voorzien voor onze deelnemers.
Partner van de roze lintjes-campagne
Elk jaar in oktober bieden Delhaize-winkels roze lintjes te koop aan. De lintjes zijn verkrijgbaar aan de kassa en/of de hoofdbalie.
Partner van Pink October
Voor elke Meurisse-chocoladereep met karamel en zeezout of Himalayazout die in oktober in Delhaize-winkels wordt verkocht, wordt €1 geschonken aan Think Pink.
Trouwe partner
Het is ook mogelijk om SuperPlus-punten in te wisselen en te doneren aan Think Pink via de “My Delhaize”-app of rechtstreeks via de website van Delhaize.
Hoe?