AstraZeneca
AstraZeneca is een wereldwijd opererend, wetenschappelijk gedreven, patiëntgericht farmaceutisch bedrijf. Ze zetten zich in om de toekomst van de gezondheidszorg te transformeren door de kracht van wetenschap te benutten voor mensen, de samenleving en de planeet.
AstraZeneca is sinds 2024 loyale partner van Think Pink. Deze samenwerking wordt onderbouwt door de gedeelde motivatie om de strijd tegen borstkanker aan te gaan.
Samen met AstraZeneca, sensibiliseert Think Pink iedereen gedurende de oktobermaand door middel van de verkoop van roze lintjes. Deze roze lintjes worden verkocht via verschillende verkooppunten. AstraZeneca zorgt ervoor dat deze campagne extra steun krijgt door haar schouders ermee onder te zetten.
In 2024 is de roze lintjes-campagne gestart met een nieuwe draai. In 2024 kleurt de lintjescampagne vier tinten roze, als symbool voor de verschillende varianten van borstkanker. Think Pink benadrukt met deze campagne het belang om de diversiteit van situaties waarmee patiënten te maken hebben onder de aandacht te brengen.
Elke tint roze staat voor een vorm van borstkanker, een totaal andere realiteit, een specifieke strijd, maar vooral een onvoorwaardelijke steun voor alle lotgenoten. Door het kleurenpalet uit te breiden wil Think Pink ons eraan herinneren dat elk verhaal ertoe doet en elke strijd het verdient om gehoord te worden.
Ook in 2025 is AstraZeneca opnieuw partner van de roze lintjes-campagne.
Wil je meer weten over de roze lintjes-campagne? Ontdek de campagne via deze link.