MG en Think Pink slaan de handen in elkaar
MG Motor Belux zet mee de schouders onder de strijd tegen borstkanker. MG zet in op de mobiliteit van onze organisatie en erkent zo meer dan ooit het belang van sensibilisering en het ondersteunen van lotgenoten. 1 vrouw op 8 krijgt in haar leven de diagnose borstkanker. 1 op 100 borstkankerpatiënten is een man. Er is dus nog heel wat werk aan de winkel.
MG Motor Belux zet mee de schouders onder de strijd tegen borstkanker. MG zet in op de mobiliteit van onze organisatie en erkent zo meer dan ooit het belang van sensibilisering en het ondersteunen van lotgenoten. Reflecta Graphics zorgde voor de duidelijke boodschap op de nieuwe campagnewagens. 1 vrouw op 8 krijgt in haar leven de diagnose borstkanker. 1 op 100 borstkankerpatiënten is een man. Er is dus nog heel wat werk aan de winkel.
Think Pink werkt sinds haar ontstaan, 15 jaar geleden, samen met tal van loyale partners. Deze nieuwe samenwerking met MG Motor Belux wordt door de nationale borstkankerorganisatie gekoesterd. Op deze manier kan het Think Pink-team meer dan ooit borstklinieken, inloophuizen en Think Pink-gemeenten bezoeken en kunnen (sport)evenementen worden georganiseerd. Dit alles met één gezamenlijk doel voor ogen: lotgenoten ondersteunen en dat op ieder mogelijk vlak.
Voor Think Pink is het daarenboven een mooie eerste stap naar milieubewuste mobiliteit dankzij de plug-in hybride technologie.Think Pink zet zich als nationale borstkankerorganisatie dagelijks in voor borstkankerpatiënten en hun familie. Steun van partners als MG en Reflecta Graphics is hierbij van groot belang en opent deuren naar nieuwe mogelijkheden om lotgenoten bij te staan.
Heb jij een Think Pink-wagen gespot? Aarzel niet om een van de collega's aan te spreken. Samen geven we borstkanker geen kans.