nl | en | fr
 0
 

Race for the Cure Brussels 2018

 30/09/2018 - 30/09/2018

6 km lopen of 3 km wandelen

Groepsinschrijving (min. 10 pers.) : 10 euro
Individuele inschrijving : 12 euro
Daginschrijving : 15 euro
Gratis voor kinderen jonger dan 10 jaar

Schrijf je nu in als Team Captain!

2 Deelnemers

Wat?

De Race for the Cure is wereldwijd het grootste evenement in de strijd tegen borstkanker. Dit sportieve samenkomen werd voor het eerst in 1983 door de grootste Amerikaanse borstkankercampagne Susan G. Komen in Dallas georganiseerd. Vandaag nemen jaarlijks anderhalf miljoen mensen deel in meer dan 100 steden in 10 landen!

De Race for the Cure is vooral een wandeltocht (3 km) en een looptocht (6 km). Daarnaast wordt ook een groot dorp opgetrokken. De hele dag is gevuld met animatie en intense emoties. Op deze dag vieren lotgenoten in Brussel, Antwerpen en Namur het leven, toont iedereen solidair steun aan lotgenoten en staan we samen stil bij iedereen die er jammer genoeg niet meer is.

Op het programma

9 u.: T-shirt afhalen of ter plaatse inschrijven
10.15 u.: Zumba
10.30 u.: Kids' Run 700 m (voor kinderen tot 10 jaar)
11 u.: Start Run 6 km (na aankomst Kids' Run)
11.30 u.: Start Walk 3 km
12 u.: Tapas- en aperitiefmoment

Locatie: Kiosque du Bois de la Cambre (Gespanhoek-Carrefour des Attelages) te 1000 Brussel

Word Team Captain

Motiveer je vrienden, familie, collega’s om samen mee te doen! Registreer je vandaag nog als Team Captain en maak een team van minstens 10 personen.
Elk teamlid kiest zelf of hij/zij wandelt of loopt. Ook kinderen kunnen toegevoegd worden aan je team.

Waarom inschrijven in team?

• Je betaalt slechts € 10 per persoon.
• Jullie T-shirts liggen klaar in 1 pakket, klaar om afgehaald te worden door de Team Captain.
• Voor teams vanaf 50 personen voorzien wij een tentje waar je kunt verzamelen met je groep, T-shirts kunt uitdelen …
• Teams vanaf 50 personen kunnen hun logo laten bedrukken op hun Race T-shirt. (one colour 2 euro pp, full colour 4 euro pp)
• Je kunt je tapas op voorhand afhalen
• Het grootste team wint een prijs!

Hoe ga je te werk?

1. Registreer je als Team Captain via de knop "Maak je team aan".
2. Kies een flitsende teamnaam en vul jouw persoonlijke gegevens in.
3. Met de teamcode kunnen teamleden zichzelf inschrijven via de knop "Schrijf in bij een team". Jij kunt hen uiteraard ook inschrijven via het +teken op je groepspagina. Geen zorgen: je houdt makkelijk het overzicht en kunt op elk moment een deelnemerslijst downloaden.

De groepsinschrijvingen worden automatisch afgerond op 19 september. Nadien kun je geen enkele aanpassing meer uitvoeren. Individuele inschrijvingen zijn uiteraard wel nog mogelijk tot 26 september.

Individueel inschrijven

Schrijf je online individueel in voor €12 en geniet van een fantastische dag. Kinderen tot 10 jaar nemen gratis deel. Geef daarvoor hun geboortedatum op bij de online inschrijving.

De voorinschrijvingen worden afgerond op 26 september. Nadien kun je je nog ter plaatse inschrijven (€ 15 per persoon).

Kids' Run

Heb jij ook een kleine actieveling rondlopen? Dan hebben wij de perfecte loopuitdaging voor jouw kleine spruit! Kinderen van 6 tot 10 jaar nemen gratis deel aan onze Kids' Run tijdens de Race for the Cure. De start is voorzien om 10.30 u.

Het parcours is 700 m lang. Aan de finish worden alle kleine lopers beloond met een goodie bag. Vergeet jouw kleine held dus niet (gratis) online in te schrijven, vul de geboortedatum in en duid "Kids' Run" aan. Dit kan zowel via de individuele- als via de groepsinschrijving.

Opgelet: voor kinderen is geen T-shirt voorzien.

Lotgenoten

Op deze dag vieren lotgenoten, hun entourage en sympathisanten het leven. Zo laat iedereen voelen dat je er niet alleen voor staat. Het is een mooi moment om andere lotgenoten te ontmoeten. We leggen jullie extra in de watten in onze VIP-ruimte!

Praktische info

In de deelnameprijs is een Race for the Cure T-shirt inbegrepen. Geef bij je inschrijving de juiste maat door. Als lotgenote krijg je (als je dat wilt) een roze T-shirt. Alle andere deelnemers krijgen een witte T-shirt, voor Team Captains voorzien we een blauwe T-shirt. Het aanduiden van de gewenste maat op het inschrijvingsformulier is louter informatief. Hoe vroeger je je T-shirt komt ophalen, hoe meer kans je hebt dat de gewenste maat nog beschikbaar is.

Ook honden zijn welkom op de Race! Inschrijven is niet nodig.

Omwille van veiligheidsmaatregelen kunnen we geen lockers voorzien. Vermijd dus rugzakken op het terrein.

Alles over mobiliteit

Heb je nog vragen? Bekijk dan via onderstaande knop alle veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen

Help als vrijwilliger

In 2017 verwelkomden we meer dan 6.000 deelnemers in het Ter Kameren Bos. Dit jaar willen we alleen maar beter doen!
Dat kan alleen dankzij vele helpende handen. Kom jij ook graag helpen als vrijwilliger op zaterdag 29 september en/of zondag 30 september ? Je kunt helpen bij de bar, shop, opbouw, afbraak, lotgenotentent, inschrijvingen enzovoort. We gaan op zoek naar de taak die jou op het lijf geschreven staat!

Schrijf je via de knop rechts op deze pagina in als vrijwilliger en beleef een onvergetelijke dag in een fantastisch leuk team :) !

Sponsor deze actie

Contacteer de organisator

Volg deze actie

Foto's

Deelnemers

Sponsor een deelnemer

Sponsor een deelnemer van deze actie door hieronder te klikken op de deelnemer en de verdere stappen te volgen.
Pink Spirit
1 teamleden